Preskoči na glavno vsebino Preskoči na nogo strani
Pisava
1Uporaba naprednih digitalnih orodij za analizo tokov po metodi SPH
Udeležencem bomo predstavili kako z uporabo digitalnih orodij in sodobnih metod rešiti inženirski problem vezan na zahtevno področje tokov kapljevin. Konkretno bo v sklopu izobraževanja predstavljen problem razlivanja reke in določevanja sil na protipoplavno pregrado.
22ur
15
mlade do 29 let
brezplačno
Deli
Predstavitev

Problem razlivanja kapljevin je zahteven inženirski problem, kjer s konvencionalnimi metodami dobimo le omejen vpogled v dogajanje, pri tem pa porabimo veliko časa za reševanje problema. Udeležencem bo predstavljen alternativen, sodoben pristop reševanja z metodo SPH (Smoothed Particle Hydrodynamics) v programskem paketu PreonLab. Pri tem bomo obravnavali realen primer razlivanja reke in ustavitev razlivanja s protipoplavnimi pregradami. Rešitev problema bo predstavljala določitev sil na protipoplavno pregrado. 

 

Erasmus+

 

 je program, ki omogoča mobilnost študentov za namen študija in praktičnega usposabljanja v tujini (ERASMUS="European Region Action Scheme for the Mobility of University Students"). 

Študenti Fakultete za strojništvo

 (FS) ta program koristijo predvsem za študijske izmenjave z evropskimi univerzami. Za ta namen ima FS 

podpisanih 89 medinstitucionalnih sporazumov

.

Udeleženci bodo na delavnici:

  • spoznali teoretično področja računalniške dinamike tekočin (CFD), pri tem bodo podrobneje seznanjeni z metodo SPH (Smoothed Particle Hydrodynamics), ki je nova, brezmrežna CFD metoda, 
  • reševali inženirski problem s predstavljeno metodo, zato bodo najprej imeli uvajanje v uporabo programskega orodja AVL PreonLab, ki temelji na metodi SPH, 
  • spoznali uporabo programa (pregled njegovih funkcionalnosti),  
  • izvedli aktivnosti, ki bodo vodile k rešitvi inženirskega problema (simulacija poplavljanja reke in določitev sil na protipoplavno pregrado), 
  • iskali vhodne podatke, ki bodo omogočili izdelavo numeričnega modela, 
  • pripravili nastavitve izračuna in izvedli simulacijo poplavljanja reke, 
  • obdelali rezultate simulacije, jih analizirali in na koncu predstavili, 
  • posvetli čas vsebinam: spletni bonton, skrb za varnost naprav in varovanje osebnih podatkov. 

     

  • DatumČas Vsebina 
    DAN 1 5 pedagoških ur
    • Uvod v računalniško dinamiko tekočin s poudarkom na metodi SPH (2 uri).
    • Uporaba orodja PreonLab (AVL) (3 ure).
    DAN 22 pedagoški uri
    • Spletni bonton (MS Teams).
    DAN 35 pedagoških ur
    • Definicija problema, iskanje podatkov.
    • Priprava modela, nastavitve in izračun.
    DAN 42 pedagoški uri
    • Skrb za varnost naprav (MS Teams, 1 ura).
    • Varovanje osebnih podatkov in zasebnosti (MS Teams, 1 ura).
    DAN 55 pedagoških ur
    • Obdelava podatkov.
    • Analiza rezultatov.
    DAN 63 pedagoške ure
    • Predstavitev rezultatov (MS Teams).

     

Urnik izobraževanja:

 

Izvajalci: 

izr. prof. dr. Ignacij Biluš, asist. Dr. Luka Kevorkijan